اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

سارقان سیم و کابل برق محلات کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کرج گفت: ماموران موفق به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق با 81 فقره سرقت در کرج شدند.

سارقان سیم و کابل برق محلات کرج دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس استان البرز، سیدحسین سید‌حقیقی اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری 17 مهرویلا حین گشت‌زنی به 2 نفر که رفتارهای مشکوکی داشتند برخورد کردند که این افراد با دیدن خودرو گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله پس از تعقیب متهمان در نهایت یکی از آنها را که در زمان فرار اقدام به پرتاب یک عدد قیچی آهن‌بر به داخل یک‌دستگاه خودرو پیکان وانت کرده بود دستگیر کردند، در بازرسی از وی مقداری سیم مسی کشف شد.

این مسئول افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی به سرقت سیم و کابل برق با همدستی متهم متواری اعتراف کرد و اذعان داشت که در ساعات خلوت شب با گشت‌زنی در محله‌ها اقدام به سرقت سیم برق کرده و پول فروش اقلام مسروقه را صرف خرید مواد مخدر می‌کردند.

حقیقی گفت: با توجه به اعترافات سارق و تحقیقات ماموران محل اختفای متهم فراری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های ماموران به 81 فقره سرقت سیم و کابل برق در کرج به ویژه در منطقه غرب کرج اعتراف کرد.

براساس این گزارش، هر دو متهم که از مجرمان سابقه‌دار هستند همراه با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول