اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد

احیای ناوگان مینی‌بوس‌رانی در مسیرهای پر تراکم شهری تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از احیای ناوگان مینی‌بوس‌رانی در مسیرهای پر تراکم شهری خبر داد.

احیای ناوگان مینی‌بوس‌رانی در مسیرهای پر تراکم شهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا خاطر نشان کرد: مطالعه دقیق رویکردهای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، از جمله برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بوده و در این راستا، همزمان با افزایش اتوبوس‌های شهری، بررسی احیای سیستم مینی‌بوس‌رانی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: مینی‌بوس‌های مدرن و ون‌های مجهز، با توجه به داشتن ظرفیت بیشتر نسبت به تاکسی و اشغال حجم کمتر نسبت به اتوبوس، در روند اصلاح ترافیک شهری و کاهش تاثیرات آلودگی هوا مؤثر خواهند بود.

وحیدکیا گفت: استفاده از مینی‌بوس‌های عمومی در مسیرهای پرترددی که امکان حضور اتوبوس در آن، دشوار است، نقش سازنده‌ای در کاهش تراکم ترافیکی خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه ویژه شهردار تبریز و یاری شورای اسلامی شهر، زمینه مناسبی جهت استفاده از منابع مالی مورد نیاز در برنامه‌های توسعه حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

وحیدکیا تصریح کرد: با آغاز عملیات اجرایی تراموای شهری، تسریع در روند اجرایی قطار شهری، تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و استمرار برنامه‌های مطالعاتی برای توسعه کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل، سال جدید، نقطه عطف مهمی در ناوگان حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول