اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر تبریز تاکید کرد

ضرورت احداث گورستان جدید در تبریز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: احداث گورستان جدید در این شهر باید در اولویت اقدامات شهرداری قرار گیرد.

ضرورت احداث گورستان جدید در تبریز

سعید محدث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اعلام اینکه ترافیک موجود در ساعاتی از روز و مخصوصا روزهای آخر هفته در وادی رحمت تبریز موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کند، اظهار داشت: دفن اموات در وادی رحمت از اوایل انقلاب انجام می‌گیرد که در حال حاضر با توجه به کثرت مراجعات به ویژه در ایام و مناسبت‌های خاص مشکلات بسیاری را بوجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به احداث گورستان جدید اقدامات زیربنایی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گورستان فعلی در غربی‌ترین نقطه شهر واقع شده، بنابراین ساکنان شرق و شمال شرق تبریز باید با طی مسافرت زیاد به وادی رحمت برسند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: باید در احداث گورستان جدید اقدامات کارشناسی صورت گیرد.

محدث ادامه داد: روند افزایش روزافزون جمعیت و همچنین رشد مهاجرت به کلانشهری چون تبریز علاوه بر گسترش خدمات و امکانات شهری، احداث گورستان‌ها را نیز می‌طلبد چون گورستان‌ها یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقاط هر شهر هستند و همانطور که با توجه به رشد جمعیت، احداث پارک و خیابان و پل و زیرگذر جدی گرفته می‌شود، باید به فکر تعداد زیاد فوت‌شدگان نیز بود.

وی تاکید کرد: احداث گورستان‌های جدید نیاز‌مند چند سال برنامه‌ریزی است که در صورت اتلاف وقت، شهر در این زمینه دچار مشکل می‌شود.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول