اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

دستگاه‌های مختلف البرز اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: دستگاه‌های مختلف در استان اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

دستگاه‌های مختلف البرز اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهپور رستم‌زاده صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشند، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است که این مهم باید در اولویت کارهای مدیران قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه بومی‌سازی این مهم می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد، افزود: مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی این مهم را هرچه سریع‌تر در دستگاه‌های خود عملیاتی کرده و وظایف ذاتی‌شان را در این باره انجام دهند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه دستگاه‌ها موظف هستند تا به بیانات مقام معظم رهبری در سال جاری جامه عمل بپوشانند، خاطرنشان کرد: نقشه راه دستگاه‌ها در اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و شعار سال ترسیم شده است لذا دستگاه‌ها موظف هستند در مسیر تعیین شده به وظایف خود عمل کنند.

رستم‌زاده یکی از مهم‌ترین رویکردهای اقتصاد مقاومتی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های استان باید تمام تلاش خود را برای تبدیل این راهبردها به گفتمان رایج مردمی به کار گیرند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول