اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

دفاع غربی‌ها از حقوق بشر مضحک است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع غربی‌ها از حقوق بشر به دلیل جنایاتی که مرتکب می‌شوند، مضحک است.

دفاع غربی‌ها از حقوق بشر مضحک است

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: کشورهای استکباری در غرب برای تحقق اهداف شوم و منافع نامشروعی که برای خود ترسیم کرده‌اند، به هر وسیله‌ای متوسل شده و در این راه از هیچ جنایتی رویگردان نیستند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی قدرت‌های زورگوی غربی از جمله آمریکا و یا چند کشور زیاده‌خواه اروپایی این است که بر کل جهان تسلط داشته و در این راه کشورهای مستقل و ملت‌های آزادی‌خواهی مانند ایران را اصلی‌ترین مانع در برابر خود می‌دانند.

این نماینده مجلس افزود: به همین دلیل شاهد هستیم که طی بیش از 3 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، غربی‌ها بیشترین توطئه را علیه ملت و انقلاب ایران انجام داده و نمی‌خواهند اهداف جمهوری اسلامی محقق شود.

افتخاری اضافه کرد: در این مدت گروه‌های تروریستی با حمایت واضح و مستقیم قدرت‌های استکباری بیش از 17 هزار ترور در کشورمان انجام داده و بزرگان بسیاری از جمله شهیدان بهشتی و باهنر، رجایی، مطهری و مفتح را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: بعد از ترورهای کور، رژیم بعث عراق را برای تجاوز به ایران تجهیز و حمایت کردند و 8 سال جنگ را به مردم و کشور ما تحمیل داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این جنایات و ریختن خون افراد بی‌گناه از سوی کشورهای استکباری در غرب تنها محدود به ایران نشده و آنها در هر نقطه از جهان طی 200 سال اخیر جنایات و تجاوزهای بسیاری را مرتکب شده‌اند.

*حامیان واقعی حقوق بشر چشم خود را بر جنایت علیه بشریت نمی‌بندند

افتخاری با اشاره به قطعنامه سخیف اتحادیه اروپا علیه ایران تاکید کرد: ادعای حمایت از حقوق بشر از سوی غربی‌ها به ویژه حاکمانی که دست آنها به خون میلیون‌ها نفر آلوده شده، از جمله سران کشورهای زورگوی اروپایی مضحک است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی باید دم از حقوق بشر بزنند که جنایتی را مرتکب نشده و از جنایتکاران حمایت نمی‌کنند، چرا که حامیان واقعی حقوق بشر هرگز چشم خود را بر جنایت علیه بشریت نمی‌بندند.

افتخاری در پایان گفت: اتحادیه اروپا با صدور قطعنامه‌ای غیرقانونی و خارج از عرف بین‌المللی به دنبال راهی برای نفوذ در داخل ایران است، البته آنها هنوز هم متوجه نشده‌اند که این دسیسه‌ها مقاومت ملت ایران را بیشتر کرده و این‌بار نیز چاره‌ای به غیر از پذیرش شکست و عقب‌نشینی در برابر استقامت ایران اسلامی ندارند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول