اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مدیریت غلط گذشته عامل جدایی بازیکنان ذوب‌آهن بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مدیریت بود و به همین دلیل همه بازیکنان از این تیم جدا شدند.

مدیریت غلط گذشته عامل جدایی بازیکنان ذوب‌آهن بود

سینا عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مسائل مدیریتی بود و مسئولان باشگاه نتوانستند در سال‌های گذشته، ستاره‌های تیم را حفظ کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر سعید آذری و سعید محمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه و کارخانه حضور دارند و فیروز کریمی نیز با حضور خود در تیم روحیه مضاعف به این تیم داده است.

هافبک تیم ذوب‌آهن با اشاره به تغییرات سرمربی تیم گفت: همه مربیان برای تیم زحمت کشیدند اما بازیکنان در بازی‌های اخیر استرس داشته و نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی برابر داماش نیز استرس داشتند اما پس از گل نخست استرس آنها اندکی کاهش یافت ولی با این حال پس از دریافت گل، بار دیگر استرس گرفتیم و خوشحال هستم که به پیروزی رسیدیم.

عشوری با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران گفت: راه‌آهن تیمی تلاشگر است و سرمربی این تیم بازیکنان ما را می‌شناسد اما همه باید تلاش کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول