اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‏های عمومی شاهرود:

هنرمندان میامی به مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‏های هنری نیاز دارند

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان شهرستان میامی در برهه کنونی به مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‏های هنری و فرهنگی نیاز دارند.

هنرمندان میامی به مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‏های هنری نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، سیدابراهیم موسوی در نشستی با مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی در محل این اداره اظهار داشت: با توجه به نام‏گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید در این فراخوان که نیاز امروز جامعه است، آحاد ملت حضور یابند.

وی ضمن بیان اینکه اهالی فرهنگ باید با عزم ملی و تفکر جهادی زمینه‏های علمی و عملی تحقق این پیام را در کشور مهیا سازند، گفت: با همراهی و هم‏فکری اصحاب فرهنگ و اقتصاد در سال جاری باید کار زیربنایی برای اقتصاد و فرهنگ اسلامی کرد.

رئیس اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود ضمن ابراز خرسندی از راه‏اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: جوانان هنرمند و علاقه‏مند به فرهنگ اسلامی در منطقه بسیار زیاد هستند و باید از همه این ظرفیت‏ها و قابلیت‏های موجود استفاده کرد.

موسوی گفت: نیاز ضروری هنرمندان شهرستان میامی مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‏های هنری خود از جمله کلاس‏های تئاتر، انجمن‏های شعر و ادب و ... بود که به لطف خدا و همت مسئولان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد شناسایی جوانان هنرمند و معرفی آنها به استان و کشور در همه رشته‏های هنری باشیم.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول