اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کرزی کشته شدن 13 غیرنظامی در جنوب افغانستان را محکوم کرد

رئیس جمهور اسلامی افغانستان کشته شدن 13 غیرنظامی در ولایت «قندهار» در جنوب این کشور را شدیدا محکوم کرد.

کرزی کشته شدن 13 غیرنظامی در جنوب افغانستان را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان امروز (سه‌شنبه) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حامد کرزی رئیس جمهور این کشور کشته شدن 13 غیرنظامی در منطقه «میوند» ولایت قندهار در جنوب این کشور را محکوم کرد.

بر اساس این اطلاعیه، رئیس جمهوری افغانستان گفته است، جاسازی مین‎های کنار جاده‎ای در راه‌هایی که غیرنظامیان از آنجا رفت و آمد می‌کنند، کار دشمنانی است که به غیر از رساندن آسیب کاری دیگری ندارند.

در اطلاعیه ریاست جمهوری آمده است که انجام حملات به جان غیر نظامیان نمایانگر دشمنی با شهروندان غیرنظامی و بی‌گناه در افغانستان است.

در این حال دفتر مطبوعاتی وزارت کشور افغانستان شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در اثر انفجار مین کنار جاده‌ای در منطقه میوند ولایت قندهار 13 غیرنظامی کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند و در میان کشته شده‌ها و زخمی‌ها یک زن و یک کودک نیز وجود دارد.

براساس اطلاعیه وزارت کشور افغانستان این مین زمانی منفجر شد که خودروی حامل این غیر نظامیان با مین کنار جاده‎ای برخورد کرد.

  انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول