اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم هیئت فوتبال استان قم

باشگاه‌های بدون مجوز حق راه‌اندازی مدارس فوتبال را ندارند

اجازه فعالیت و راه‌اندازی مدارس فوتبال از باشگاه‌های بدون مجوز و پروانه فعالیت از سوی اداره ثبت شرکت‌ها با تصمیم هیئت فوتبال استان قم سلب شد.

باشگاه‌های بدون مجوز حق راه‌اندازی مدارس فوتبال را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تصمیم سلب اجازه فعالیت و راه‌اندازی مدارس فوتبال از باشگاه‌های بدون مجوز و پروانه را هیئت فوتبال استان قم با تکیه بر مستندات قانونی اتخاذ کرده است و بر این اساس این هیئت ورزشی پرطرفدار و پرمخاطب با مدیران مدارس فوتبالی که در فصل تابستان به صورت غیرقانونی فعالیت کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

این تذکر را هیئت فوتبال استان قم پیش از این نیز در تابستان سال گذشته به باشگاه‌هایی که مدارس فوتبال غیرقانونی راه‌اندازی کرده بودند داده بود و بر همین اساس با هماهنگی واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برخوردی جدی با متخلفین صورت گرفت.

با استناد به این موضوع امسال نیز با توجه به اینکه فوتبال از جمله رشته‌های پرمخاطب و پرطرفدار خانواده‌ها و شهروندان قمی برای فعالیت فرزندانشان در اوقات فراغت تابستان به شمار می‌رود، مجوز فعالیت مدارس فوتبال تنها به باشگاه‌هایی داده خواهد شد که نسبت به ثبت امتیاز خود به عنوان شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کرده باشند.

بر اساس آخرین آمار در سال 92 تعداد 15 مدرسه فوتبال در استان قم با توجه به برخورداری از پروانه و مجوز با نظارت هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پذیرش و آموزش استعدادهای فوتبال قم در ایام اوقات فراغت تابستان پرداختند.

هیئت فوتبال استان قم نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تحصیلی دانش‌آموزان و برگزاری زودتر امتحانات پایان سال به دلیل در پیش بودن بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل که تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در آن حضور دارد، رسماً اعلام کرده که شهروندان قمی می‌توانند برای کسب اطلاع از مدارس فوتبال حتماً با این هیئت مستقر در مجموعه ورزشی شهید حیدریان منطقه بلوار امین قم ارتباط برقرار کنند.

این در حالی است که هیئت فوتبال استان قم در نظر دارد پس از دریافت تقاضانامه باشگاه‌های متقاضی فعالیت در مدرسه فوتبال، بررسی‌های لازم در هیئت فوتبال را به عمل آورده و اسامی نهایی مدارس فوتبال مورد تایید را در سطح شهر اطلاع‌رسانی کند.

وجود مربیان واجد شرایط و برخوردار از مدرک معتبر مربیگری یکی از شاخص‌های ویژه به عنوان پیش شرط راه‌اندازی مدارس فوتبال در استان قم است و مدیران مدارس فوتبال نیز باید از شرایط خاصی که در آیین‌نامه مربوط به مدارس فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در اختیار هیئت‌ها قرار داده شده، برخوردار باشند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول