اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر خبر داد

اجرای بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی در بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای چهار هزار و 48 طرح اشتغالزایی و خودکفایی در سال گذشته توسط کمیته امداد استان خبر داد.

اجرای بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های استان بوشهر گفت: در سال 92 با تلاش و همت همکاران و همراهی بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی، چهار هزار و 48 فقره وام از منابع بانکی و امدادی در قالب خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان و سایر اقشار نیازمند فاقد شغل پرداخت شد.

وی افزود: از کل طرح‌های یاد شده،‌ یک‌هزار و 549 طرح مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی و 2 هزار و 499 طرح در قالب طرح‌های خوداشتغالی اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی طرح‌های یاد شده نیز بالغ بر 347 میلیارد ریال بوده است که 31 میلیارد ریال آن از منابع امدادی و مابقی از منابع بانکی است.

محبی عنوان کرد: لازم به ذکر است برای پایدارسازی طرح‌های اجرایی، این نهاد قبل از پرداخت تسهیلات، مددجویان مستعد و آماده به کار را شناسایی کرده و در صورتی که مددجویان مهارت لازم را برای ایجاد و اجرای طرح اشتغال نداشته باشند برای فراگیری آموزش‌های لازم به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند تا زمینه اشتغال آن‌ها به نحو مطلوبی فراهم شود.

وی گفت: در این راستا در سال‌جاری،‌ سه هزار و 689 نفر آموزش‌های لازم در خصوص مشاغل فنی مختلف را فرا گرفته‌اند.

گفتنی است، در سال‌جاری 187 نفر از مددجویان و فرزندان آن‌ها از طریق کاریابی مشغول به‌ کار شده‌اند.

انتهای پیام/66006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول