اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج:

دهکده سلامت و مجتمع تفریحی از مهم‌ترین نیازهای سنندج هستند

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج با اشاره به نیازهای فراوان این شهر، احداث دهکده سلامت و مجتمع تفریحی را از مهمترین آنها عنوان کرد.

دهکده سلامت و مجتمع تفریحی از مهم‌ترین نیازهای سنندج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی دوشنبه‌شب در مراسم رونمایی از سایت شورای شهر سنندج، اظهار کرد: وظیفه شورا تنها عزل و نصب شهردار نیست بلکه رصد نارسایی‌ها و حل آنها نیز از رسالت‌های مهم ما به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از نگاه امنیتی به کردستان، تصریح کرد: باید تلاش کرد سرمایه‌گذاران را برای اجرای طرح‌های شهری به داخل استان و شهر سنندج جذب کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج، یکی از مشکلات را خودسانسوری مدیران عنوان کرد و گفت: نیاز داریم با فرهنگ‌سازی این واقعیت را که استان ما به لحاظ حفظ سرمایه‌ها امن است را به دیگران القا کنیم.

حسینی با اشاره به نیازهای شهر سنندج گفت: احداث مجتمع بازی و تفریحی، واحد تولیدی سازنده مصالح ساختمانی در شهر، باغ پرندگان و باغ وحش، پیاده‌راه، سیتی سنتر، دهکده سلامت، شهرک خودرو، پارک فنآوری، پاتوق هنرمندان و رسیدگی اساسی به معابر فرعی از جمله دغدغه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آزمون دشوار مدعیان مدیریت در سال 93

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج گفت: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت بوده و مهمترین مقوله کشور، مباحث فرهنگی است.

زهرا آوجیان با تأکید بر اینکه هویت انقلاب پیش از هر موضوعی وابسته به مسائل فرهنگی است، خاطرنشان کرد: باید چارچوب، ظرفیت و آسیب‌های فرهنگی شناسایی و برای رفع کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد کارآمد با تکیه بر فرهنگ عمومی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: امسال آزمون دشواری برای مدعیان در عرصه‌های مدیریتی، فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با یادآوری مصوبات این کمیسیون در سال گذشته، مجدداً خواستار اعلام ریز مطالبات شهرداری این شهر از دستگاه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول