اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در نامه‌ای کتبی به وزیر کشور اعلام شد

انصراف فرمانداران آذربایجان‌شرقی از دریافت یارانه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تمام فرمانداران این استان انصراف خود را کتبا از دریافت یارانه اعلام و به وزیر کشور تقدیم کردند.

انصراف فرمانداران آذربایجان‌شرقی از دریافت یارانه

سعید شبستری خیابانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز در همایش مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور تمام فرمانداران استان آذربایجان شرقی انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام و به وزیر کشور تقدیم کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اجماع ملی در اجرای هدفمندی یارانه‌ها و آمادگی جامعه، ضروری است که فرمانداران و بخشداران نسبت به تبیین مسئله اهتمام لازم را داشته باشند و ان‌شاء‌الله با تکیه بر اراده و همراهی و مشارکت مردم این مسئله با موفقیت هدایت خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد که اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، منجر به تحقق اهداف مهم دولت و مجلس از هدفمندی یارانه‌ها در سال جدید، نظیر متعادل کردن مصرف انرژی، افزایش تولید، اشتغالزایی، ارتقاء نظام سلامت و حفاظت از محیط زیست شود.

وی تأکید کرد: مقدمات لازم برای حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان فراهم شده و همه برای اجرای فرامین رهبری و برنامه‌های دولت در خصوص تحقق حماسه اقتصادی آماده‌ایم.

شبستری از تشکیل ستاد ویژه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و متذکر شد: زیربنای تمام دستورالعمل‌ها در این ستاد آماده شده و امیدواریم با حول و قوه الهی و همت همه مردم این حرکت بزرگ امسال محقق شود.

استان آذربایجان‌شرقی دارای 21 فرمانداری است.

انتهای پیام/60002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول