اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

احیای ورزش‌های بومی و محلی نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: احیا و تقویت ورزش‌های بومی و محلی می‌‌تواند زمینه ارتقا نشاط اجتماعی و گستردگی فعالیت‌های عمومی را فراهم آورد.

احیای ورزش‌های بومی و محلی نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در مراسم پایانی مسابقات جام نوروزی روستایی در خلخال اظهار داشت: فعالیت‌های بانشاط و ورزش‌های بومی و محلی می‌تواند از انحرافات اجتماعی بکاهد.

وی با گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: سال 93 سال مهمی است و مردم و مسئولان باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش‌های جهاد گونه‌ای با رویکرد توجه به اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مورد فعالیت‌های ورزشی در روستاها موسوم به جام نوروزی خاطر نشان کرد: توسعه فعالیت‌های بانشاط و رقابت‌های ورزشی در روستاهای خلخال و کوثر مورد حمایت جدی است و خوشبختانه در تعطیلات نوروزی امسال شاهد تحرک و پویایی علاقمندان به رقابت‌های ورزشی بودیم و مسئولان نیز باید با اهتمام جدی‌تری در توسعه فعالیت‌های ورزشی و از همه مهمتر ایجاد زیرساخت‌های لازم تلاش کنند.

جعفری‌بنه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تهیه اقلام و ملزومات ورزشی مورد نیاز برای توسعه ورزش‌های روستایی و نیز تأمین جوایز به عنوان عاملی برای افزایش انگیزه ورزشکاران یکی از علل رونق این رقابت‌ها بود و همراهی برخی از هیئت‌های ورزشی استان از جمله هیئت ورزش‌های روستایی، عشایری نیز ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: توجه به ورزش در مناطق مختلف می‌تواند منجر به کشف استعدادهای برتر نیز شود چرا که در همین شهرستان‌های جنوب استان شاهد هستیم که برخی از ورزشکاران این مناطق در حال حاضر از چهره‌های بین‌المللی ورزش کشورمان محسوب می‌شوند و افتخارآفرین برای جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول