اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

سقوط درختان کهنسال در بوستان باباامان

شهردار بجنورد گفت: بارش برف و وزش تندبادها باعث سقوط چند درخت کهنسال در بوستان باباامان در ایام نوروز شد.

سقوط درختان کهنسال در بوستان باباامان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، روح‌الله براتیان بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی در تشریح اقدامات نوروزی شهرداری بیان داشت: به همین منظور بوستان‌های ملی باباامان و بش‌قارداش برای استفاده مسافران آماده شد.

وی با اشاره به لایروبی و سیمان کردن کف استخرهای بالای چشمه باباامان در فاصله کوتاهی مانده به ایام نوروزی گفت: حفاظ‌های مناسبی نیز در برخی از نقاط این استخرها برای جلوگیری از هرگونه پیشامد، اجرا شد.

شهردار بجنورد به اسکان افزون بر 37 هزار نفر در بوستان‌های بجنورد اشاره کرد و گفت: بیشترین اسکان‌ها مربوط به باباامان و بش‌قارداش بوده است.

به گفته براتیان پیش از ایام سفرهای نوروزی، شهرداری اقدام به خط کشی معابر و رنگ‌آمیزی اکثر جداول بلوارها، معابر و میادین این شهر کرد. 

وی نصب 23 المان نوروزی در سطح میادین و بلوارهای بجنورد به مناسبت ایام نوروز را یادآور شد و افزود: این المان‌ها پس از دریافت طرح‌های مختلف انتخاب و اجرا شده است.

شهردار بجنورد کاشت افزون بر 30 هزار گلدان در بوستان‌ها، بلوارها و معابر این شهر را هم به همین مناسبت مورد اشاره قرار دارد و بیان داشت: این اقدام با هدف ایجاد فضایی با نشاط به خاطر در پیش بودن فصل بهار و نوروز انجام شد که افزون بر 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای آن صرف شد.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین اقدامات نوروزی شهرداری بجنورد در ایام نوروزی را ارائه بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و لوح فشرده عنوان کرد.

به گفته شهردار بجنورد در این ارتباط دو هزار سی دی با پیام‌های آموزشی و 3 هزار جلد کتاب در بین کودکان مسافران نوروزی توزیع شد.

وی تصریح کرد: طی این ایام بازدیدهایی هم از سطح شهر به اتفاق رئیس شورا و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر از وضعیت خدمات‌دهی به مسافران انجام شد.

انتهای پیام/63002/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول