اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

تحقق منویات رهبری در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد.

تحقق منویات رهبری در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن صادقی جهانی بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز قزوین توانسته تولیدات خوبی از طریق رادیو و تلویزیون به مخاطبان خود ارائه کند.

وی افزود: استقبال مردم استان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین که در نظرسنجی‌های انجام شده قابل مشاهده است، از موفقیت رسانه ملی در انجام وظایف خود حکایت دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: یکی از اولویت‌های هر ساله صدا و سیمای مرکز قزوین تحقق منویات رهبری و تولید برنامه‌هایی متناسب با نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است که تاکنون موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب شده است.

صادقی جهانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری نیز متناسب با نامگذاری سال و در راستای تحقق منویات رهبری عالیقدر تهیه و پخش برنامه‌های متنوعی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز قزوین در ایام تعطیلات نوروز گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم استان استقبال خوبی از برنامه‌های نوروزی پخش شده از صدا و سیمای مرکز قزوین داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی با موضوعات راهیان نور، ایام فاطمیه و عید نوروز پخش کرد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

صادقی جهانی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: یکی دیگر از اولویت‌های صدا و سیما در سال جاری تولید و پخش برنامه‌هایی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست که سعی شده در این زمینه همگام با دولت گام برداریم.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول