اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد مطرح کرد

اتخاذ تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در بویراحمد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: تمهیدات لازم به منظور ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در نظر گرفته شده است.

اتخاذ تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرخ کناری عصر امروز در جمع خبرنگاران به زمان آغاز ثبت‌‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد زمان ثبت‌نام 20 فروردین‌ماه اعلام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد تصریح کرد: به منظور اتخاذ تمهیدات لازم در راستای ثبت نام از متقاضیان یارانه جلسه‌ای با مدیرکل پست، مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیر پست بانک و مدیر شهرستان بویراحمد برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه 46 روستای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش اینترنتی بهره‌مند هستند، گفت: از این تعداد 14 روستای آن در چهار بخش شهرستان بویراحمد دارای پوشش شبکه اینترنتی هستند که به دلیل تعداد زیاد روستاهای شهرستان شرکت مخابرات موظف شد زیرساخت اینترنتی چند روستای دیگر را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با بخشداران به منظور ثبت‌نام از متقاضیان یارانه صورت گرفته به گونه‌ای که از امروز در هر بخش 20 اپراتور با نصب سیستم رایانه در روستاهای دارای شبکه اینترنت مستقر کردند.

کناری از آماده‌باش بخشداری‌ها، کافی‌نت‌ها، پست‌ بانک‌ها، دفاتر ICT و دفاتر پیشخوان به منظور ثبت‌نام از متقاضیان یارانه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم به منظور ثبت‌نام از متقاضیان با هماهنگی بخشداران چهار بخش صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اشاره‌ای به آمادگی دفاتر پیشخوان کافی‌نت‌ها و ادارات در سطح شهر یاسوج در راستای ثبت‌نام از متقاضیان داشت و گفت: اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد از امروز 15 سیستم جهت ثبت‌نام از متقاضیان فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها استقرار یافتند.

کناری با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان‌ها در صورت فراهم بودن زیرساخت لازم می توانند کارکنان متقاضی در ادارات خود را ثبت‌نام کنند تا حجمی از کار پایین آید گفت: به منظور تسهیل در امور ثبت‌نام فرمانداری بویراحمد پنج سیستم در نمازخانه فرمانداری مستقر می‌کند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: براساس تمهیدات صورت گرفته و با توجه به اینکه پوشش شهرستان سرپرست‌های خانوار هستند که مجموع سرپرست‌های خانوار در شهرستان قریب به 45 هزار نفر بوده که مراکز ثبت‌نام در شهر توانایی میانگین روزانه پنج‌هزار نفر را دارند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول