اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الشتر:

آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است

امام جمعه الشتر گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است.

آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی ظهر امروز در دیدار سرپرست جدید آموزش و پرورش و رئیس اسبق آموزش و پرورش سلسله با وی، آموزش و پرورش را رکن اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: در سالی که به نام سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، آموزش و پرورش می‌تواند نقش مهم و اساسی داشته باشد.

امام جمعه الشتر آموزش و پرورش را خاستگاه مدیران جهادی دانست و افزود: جایگاه و نقش آموزش و پرورش در جامعه با سایر دستگاه‌ها قابل قیاس نیست.

وی ساختار آموزش و پرورش را ساختار مذهبی و بر پایه معنویات و تربیت دانست و خواستار تدوام این محور در عرصه تعلیم و تربیت شد.

امام جمعه الشتر تدبیر، مشورت و عقل را لازمه مدیریت در آموزش و پرورش دانست.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه از نحوه تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان الشتر انتقاد کرد و گفت: مراسم تودیع و معارفه مدیران تعلیم و تربیت باید با برنامه‌ریزی بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، طی حکمی از سوی گودرز کریمی‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، جواد اسلام‌دوست به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان الشتر معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الله امیری رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله تقدیر شد.

این مراسم در جمع تعدادی از فرهنگیان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش و با حضور باقر توکلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مسئولان دیگر آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول