اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

امکانات بهداشتی کشور برای تحقق منویات رهبری بسیج شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: امکانات بهداشتی کشور باید برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیج شود.

امکانات بهداشتی کشور برای تحقق منویات رهبری بسیج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، مهدی شادنوش بیماری‌های غیرواگیر را از چالش‌های مهم بهداشتی دانست و اظهار داشت: توجه باید به بیماری‌های غیرواگیر با رویکرد خودمراقبتی برای ترویج سبک زندگی سالم معطوف شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیماری‌های غیرواگیر یکی از چالش‌های مهم بهداشتی کشور محسوب می‌شود، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شعار هفته سلامت را «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» اعلام کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار داشت: با انتخاب این شعار سعی بر این است تا امکانات بهداشتی کشور به این مسئله مهم معطوف شده تا افراد از عمر طولانی همراه با سلامت و رفاه بهره‌مند شوند.

شادنوش گفت: هفته سلامت هر چند به صورت نمادین برگزار می‌شود ولی توجه به سلامت و بهداشت جامعه در تمام طول سال باید مدنظر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که با حوزه سلامت مرتبط هستند، نقش تاثیرگذاری در تحقق اهداف سلامت جامعه و نیز تحقق شعار روز جهانی بهداشت ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با بیان اینکه هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای خودمراقبتی، عموم مردم، نیازمند خودمراقبتی، خانواده، خاستگاه خودمراقبتی، رسانه‌ها، مروجان خودمراقبتی، نهادها و پایگاه‌های مردمی، کانون‌های خودمراقبتی، تیم سلامت، مربیان خودمراقبتی و سیاست‌گذاران و مدیران اجرایی، حامیان خودمراقبتی اسامی روزهای هفته سلامت در سال جاری است.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول