اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ایام نوروز صورت گرفت

کشف 3 فقره قتل در کردستان / فوریت‌های پلیس پاسخگوی 15 هزار تماس

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از کشف 3 فقره قتل در تعطیلات نوروزی امسال در این استان خبر داد.

کشف 3 فقره قتل در کردستان / فوریت‌های پلیس پاسخگوی 15 هزار تماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر آژنگ ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار کرد: 3 فقره قتل در تعطیلات نوروزی امسال با تلاش نیروهای پلیس آگاهی در استان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه این قتل‌ها به نحوی انجام شده بود که بیشتر شبیه خودکشی بود، تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان آگاهی استان قتل‌ها کشف و قاتلان نیز دستگیر شدند.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی کردستان، 2 فقره قتلی که در طول ایام تعطیلات نوروزی امسال به دلیل نزاعات خانوادگی بر سر ملک در یکی از روستاهای دیواندره نیز به وقوع پیوست و طی آن دو نفر کشته شده بودند فرد قاتل شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

15 هزار تماس با فوریت‌های پلیس

آژنگ از 15 هزار تماس با فوریت‌های پلیس در طرح نوروزی امسال در این استان خبر داد و بیان داشت: 9 هزار مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال در زمینه رضایتمندی و قدردانی مردم از عملکرد پلیس راهور، پلیس راه و مسائل انتظامی نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته‌ایم.

انجام اقدامات فرهنگی در برخورد با دارندگان ماهواره

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر برنامه نیروی انتظامی در حوزه برخورد با توزیع‌کنندگان و استفاده‌کنندگان از تجهیزات ماهواره‌ای در سال‌جاری در استان، اظهار کرد: بر اساس قانون استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممنوع است و تا زمانی که این قانون وجود داشته باشد، ما به عنوان مجری قانون برخورد خواهیم کرد.

آژنگ خاطرنشان کرد: اولویت نیروی انتظامی انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی به منظور جلوگیری از استفاده ماهواره در بین مردم بوده و عقیده‌ای به برخوردهای فیزیکی نداریم.

وی در پایان افزود: باید با برنامه‌ریزی و کارهای فرهنگی به نحوی در بین مردم خودکنترلی ایجاد شود و مردم رغبتی به استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/79002/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول