اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ و اقتصاد در مدارس سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ و اقتصاد در سطح مدارس و مجتمع‌های آموزشی سعدآباد خبر داد.

اجرای برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ و اقتصاد در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده ظهر امروز در جلسه مدیران و معاونین مجتمع‌های آموزشی روستایی و شهری و مدارس مستقل در سالن شهدای فرهنگی سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود: کیفیت‌بخشی در امر تعلیم و تربیت امری مهم و ضروری است و آموزش و پرورش سعدآباد برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام داده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: این جلسه با دستور جلسه بزرگداشت هفته معلم و توجیه ثبت‌نام یارانه‌ها و همچنین به منظور بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و اداری مدارس برگزار شده که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

امیری‌زاده با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: با نامگذاری سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» باید برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ و اقتصاد در سطح مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی اجرا شود.

وی همچنین در ارتباط با بزرگداشت هفته معلم نیز اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب به منظور گرامیداشت روز معلم تأکید کرد و بیان داشت: حفظ شأن و جایگاه رفیع معلمان اولویت آموزش و پرورش است.

در ادامه جلسه در ارتباط با موضوعات دیگر جلسه بحث و تبادل نظر شد و در پایان تعدادی از مدیران در ارتباط با وضعیت آموزشی و پرورشی و اداری مدارس به ارائه نظر پرداختند.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول