اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعته گذشته صورت گرفت

شناسایی و دستگیری 5 سوداگر مرگ در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در 48 ساعته گذشته پنج سوداگر مرگ در استان زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری 5 سوداگر مرگ در زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از این قاچاقچیان و سوداگران مرگ بیش از سه کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر وارد کردن زیان‌های جسمی به جوانان صدمات روحی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر مشکلات عدیده‌ای برای جامعه به وجود می‌آورد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتیاد موجب ابتلای جوانان به انواع بیماری‌های عفونی مختلف و واگیردار می‌شود، افزود: مصرف مواد مخدر مشکلات فراوان اقتصادی و احتماعی را در جامعه به دنبال دارد.

شیرمحمدی با اشاره به نقش والدین و خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد جوانان تصریح کرد: سکان اصلی مبارزه با مواد مخدر در دست خانواده‌ها و مردم است و هر جا که خانواده‌ها با پلیس همکاری داشته‌اند موفقیت‌های بسیاری حاصل شده است.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ یادآور شد: شیوع مواد مخدر در جامعه آسیب‌های فراوانی را به همراه دارد که باید مردم و پلیس دست به دست هم دهند تا این معضل اجتماعی به حداقل برسد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر در جامعه علاوه بر خسارت‌های اقتصادی ایجاد بی‌نظمی نیز به دنبال دارد، افزود: بی‌هویتی ملی و دینی در بین معتادان زیان‌های اجتماعی و فروپاشی خانواده‌ها را نیز به دنبال دارد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان موفق شدند در 48 ساعت گذشته بیش از سه کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند و پنج سوداگر مرگ را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول