اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار منطقه 20:

پایگاه اسکان مسافران نوروزی منطقه 20 پذیرای 4 هزار میهمان بود

قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی پایگاه اسکان مسافران نوروزی شهرداری منطقه 20 مورد استقبال بیش از 4 هزار نفر قرار گرفت.

پایگاه اسکان مسافران نوروزی منطقه 20 پذیرای 4 هزار میهمان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات اقامتی به مسافران نوروزی و پذیرایی از زوار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام نوروز 93 اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی به اماکن زیارتی، رفاهی و خدماتی 6 جایگاه سرپوشیده و مجهز برای اسکان موقت مسافران پیش‌بینی شد که پنج مورد آن ویژه فرهنگیان و ورزشگاه سلمان فارسی واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز پذیرای دیگر مسافران بود که این ورزشگاه پذیرش چهار هزار میهمان نوروزی را به ثبت رساند.

وی با تاکید بر اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه و شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی، عوامل ستاد مدیریت بحران و امور شهری در حالت آماده‌باش بودند اظهار داشت: تمامی مراکز فرهنگی و ورزشی این منطقه نظیر مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر(عج)، قمر بنی هاشم(ع)، ری‌شناسی و ... به مسافران نوروزی و شهروندان خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه کردند.

وی ضمن بیان اینکه این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات ویژه به مسافران و میهمانان نوروزی شهر و آشنایی با آثار تاریخی و مذهبی شهرری برپا شد، افزود: در این پایگاه‌ها کتابچه «ری در آینه تاریخ» و بروشور آثار تاریخی ری، نشریات مرتبط با نوروز، نقشه مکان‌های اسکان مسافران نوروزی، بروشورهای تورهای گردشگری در ری و بسته‌های فرهنگی شامل نقشه مکان‌های گردشگری شهر تهران، بلیط تخفیف سینما و تهران‌کارت بین بیش از 25 هزار مسافر توزیع شد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 میزان استفاده‌کنندگان از تورهای رایگان ری‌گردی نسبت به نوروز سال گذشته را 15 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: روزانه پنج دستگاه اتوبوس با ظرفیت 200 نفر و مجموعاً 2400 نفر گردشگر از آثار تاریخی و مذهبی ری بازدید کردند.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول