اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

حوزه و دانشگاه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نهادهای فرهنگ‌ساز کشور به ویژه حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و سازمان‌های تبلیغی و فرهنگی باید در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

حوزه و دانشگاه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ابراز داشت: اگر ما به اقتصاد مقاومتی بی‌توجه بوده یا کم‌توجه باشیم، اقتصاد کشور دچار خسران بزرگی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم بسترسازی مسئولان و دولتمردان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ما امروز گرفتاری‌ها و نابسامانی‌های بسیاری در حوزه اقتصاد و مصرف داریم که باید این‌ها را با کار فرهنگی و تبلیغی مناسب اصلاح کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگ اسلامی در شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه در سال گذشته همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برخلاف حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی آن طور که انتظار می‌رفت محقق نشد و امسال باید با تکیه بر فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی در این راستا کوشید.

سعیدی همچنین خواستار اصلاح فرهنگ مصرفی مردم شد و بیان داشت: متأسفانه امروز کشور فاقد یک فرهنگ و الگوی مصرف‌ صحیح است و این مسئله ما را گرفتار مصرف روزافزون کرده و راه مقابله با این روند نادرست تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اصیل اسلامی است.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول