اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

70 درصد از مشکلات واحدهای اقتصادی مسائل بانکی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: بیش از 70 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی مربوط به مسائل بانکی است.

70 درصد از مشکلات واحدهای اقتصادی مسائل بانکی است

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تشکیل کمیته پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی یکی اقدامات خوب اتاق بازرگانی استان زنجان از نظر عملکردی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد کمیته پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: این کمیته دستاوردهای خوبی داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه جلسات کمیته پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی با نظم خوبی برگزار شده و نتایج مطلوبی نیز به دست آمد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز هر هفته روز یک‌شنبه این جلسه در اتاق بازرگانی استان تشکیل می‌شود.

جمیلی با اشاره به اینکه هر واحد تولیدی درخواست جلسه داشته و مشکلی را مطرح می‌کند، موضوع مورد نظر این واحد طی هفته آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جلسات در سال‌جاری با تکالیف جدیدی که در نظر گرفته شده است، تشکیل خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل کمیته پیگیری مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی و بررسی نتایج حاصله و گزارشات کسب شده است، ادامه داد: این امر سبب پیشگیری از بروز مشکلات مشابه برای سایر واحدها و استفاده از نتایج حاصله برای رفع مشکلات واحدهای مختلف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد از مشکلات واحدهای اقتصادی مربوط به مسائل بانکی است، اذعان داشت: با بررسی‌های مختلف می‌توان از این مشکلات پیشگیری کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان یادآور شد: تجربه تشکیل کمیته پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در سایر اتاق‌های بازرگانی کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول