اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

تابلوهای صنوف خیابان امیرکبیر همسان‌سازی می‌شوند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در راستای ساماندهی و بهبود نمای معابر و شوارع شهر قم، طرح همسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی صنوف خیابان امیر کبیر در دستور کارگروه مربوطه قرار گرفت.

تابلوهای صنوف خیابان امیرکبیر همسان‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل فتحی در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلی سازمان زیباسازی شهرداری قم با هدف ارتقا کیفی سیما و منظر شهری با رویکرد جایگاه مقدس و مذهبی شهر قم، طرح ساماندهی و همسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی صنوف خیابان امیر کبیر به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در پی جلسات مشترک و هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری منطقه هفت، مقرر شده در دو فاز عملیاتی نسبت به همسان‌سازی و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی صنوف خیابان امیر کبیر (اراک) حدفاصل تقاطع خیابان امام خمینی(ره) تا پل شهید مصطفی خمینی (نیروگاه) اقدام اجرایی صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: در طرح مذکور، تابلوهای صنوف حد فاصل سه راه خورشید تا پل حجتیه در فاز نخست همسان‌سازی و ساماندهی شده و اجرای طرح حد فاصل پل حجتیه تا پل نیروگاه در فاز بعد دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بالای خیابان اراک از حیث موقعیت مکانی و واقع شدن در جوار بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) خاطر نشان کرد: خیابان امیرکبیر قطب ویژه‌ای در مسیر حرکتی زائران کریمه اهل بیت (س) است از این رو نمای بصری، تبلیغات محیطی و هر آنچه سیما و منظر شهری پیرامون رینگ اصلی حرم مطهر را در سیطره خود دارد توجه ویژه‌ای را می‌طلبد در نتیجه خیابان حرم نمای امیر کبیر در کانون تمرکز فعالیت‌های اجرایی این مرکز قرار داده شده است.

انتهای پیام/2258/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول