اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بانه اعلام کرد

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اولویت کاری آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی را اولویت کاری این اداره در سال جدید اعلام کرد.

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اولویت کاری آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا خضری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بانه اظهار کرد: اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین کار در آموزش و پرورش گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی است و تلاش می‌شود فرمایشات مقام معظم رهبری به فرهنگ و گفتمان بین دانش‌آموزان تبدیل شود.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: سعی می‌کنیم اقتصاد مقاومتی را به شکل‌های مختلف و در قالب‌های متنوع در سطح مدارس بانه نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح الگوی مصرف و تحقیق و پژوهش از دیگر ضرورت‌هایی است که باید به آن پرداخته شود و برنامه‌ریزی مناسب و اصولی برای این مهم در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی معظم‌له بیان کرد: این کار نوعی سیاست‌گذاری ارزشمند برای اداره مطلوب کشور است که برای تحقق مصادیق و ابعاد آن همه بخش‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

خضری یادآور شد: همچنین با توجه به تاکیدات وزارت آموزش و پرورش یعنی قابل اجرا بودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سه حوزه دانش‌آموز، معلم و مدیریت و منابع آموزش و پرورش باید تلاش کنیم در این سه حوزه راهکارهای اجرایی مربوطه را تدوین، ابلاغ و عملی کنیم.

وی همچنین تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را سرلوحه کارهای این اداره دانست و گفت: با تمام توان برای تحقق این پیام تلاش خواهیم کرد.

جلسه کارگروه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش بانه به منظور اجرای صحیح و اصولی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و در این جلسه اعضای کارگروه پیشنهادات و نظرات خود را در این رابطه ارائه دادند.

انتهای پیام/79007/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول