اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر بشرویه خبر داد

29 مصدوم و یک کشته حاصل تصادفات نوروزی محورهای بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بشرویه 29 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

29 مصدوم و یک کشته حاصل تصادفات نوروزی محورهای بشرویه

علیرضا عارفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر بشرویه در ایام تعطیلات نوروز برای کمک‌رسانی به هموطنان حادثه‌دیده در آمادگی کامل بودند.

وی افزود: آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها در تعطیلات سبب بروز حوادث ناگواری در جاده‌ها شد که در همه موارد امدادگران و نجات‌گران با حضور به موقع در صحنه نقشی موثر را ایفا کردند.

رئیس هلال احمر بشرویه از امدادرسانی امدادگران هلال احمر بشرویه به 10 مورد تصادف جاده‌ای خبر داد و متذکر شد: این میزان تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

عارفیان ادامه داد: این تصادف‌ها 29 مصدوم و یک نفر کشته بر جای گذاشت که 20 نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 9 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

وی از آمادگی پایگاه امدادی سه راهی بشرویه در این ایام برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده خبر داد و تصریح کرد: در تعطیلات 14 مسافر نوروزی به دلیل تصادف و یا شرایط جوی نامساعد از خدمات اسکان اضطراری پایگاه امدادی هلال احمر بشرویه بهره‌مند شدند.

رئیس هلال احمر بشرویه اضافه کرد: همچنین در این مدت توسط نیروهای امداد و نجات بشرویه بین مسافران در راه مانده اقلام غذایی نظیر کنسروجات و نان توزیع شده است.

عارفیان تاکید کرد: امدادگران و نجات‌گران جوان و توانای هلال احمر در هر شرایط و مکانی در کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده و نیازمند پیشتاز هستند.

انتهای پیام/69006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول