اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار همدان خبر داد

آموزش دوره‌ای آبداران به منظور اجرای عملیات پیشگیرانه

مدیرعامل شرکت آبفار همدان آموزش دوره‌ای آبداران به منظور اجرای عملیات پیشگیرانه و نیز مهندسی مجدد در الکتروپمپ‌ها و تابلوهای برق را از ضروریات دانست.

آموزش دوره‌ای آبداران به منظور اجرای عملیات پیشگیرانه

حبیب مومیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از صدور دستورالعملی به معاونان و مدیران امور آبفار شهرستان‌ها مبنی بر توجه و اهتمام جدی در خصوص نظارت بر امر کلرسنجی آب‌ها شد و اظهار کرد: پیگیری گزارشات احتمالی آلودگی‌های آب و رفع شکستگی و نشتی شبکه‌های توزیع در اسرع وقت باید انجام شود.

وی آموزش دوره‌ای آبداران به منظور اجرای عملیات پیشگیرانه و نیز مهندسی مجدد در الکتروپمپ‌ها و تابلوهای برق را از ضروریات دانست و ادامه داد: طی امسال این مهم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان خاطرنشان کرد: مدیران امور آبفار باید نسبت به جلوگیری از پرت آب نیز دقت کافی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی بر لزوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب شرب در روستاها نیز تاکید کرد و خواستار توجه به این مهم شد.

مومیوند بر لزوم همکاری مستمر با مراکز بهداشت به ویژه بهورزان روستاها و برقراری اکیپ‌های گشت و کنترل و نظارت مشترک با مراکز بهداشت تاکید کرد.

وی در پایان گفت: از عمده‌ترین مسائل حیات بشری تامین آب شرب و بهداشت آن در جامعه است که در این راستا ضرورت تامین این امر در جوامع روستایی نیز کاملاً مشهود بوده که شرکت آبفار در این زمینه فعالیت و برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول