اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

برای اعتلای فرهنگ اسلامی در کشور باید سرمایه‌گذاری شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه بر اساس بیانات رهبری نباید در بخش فرهنگ سستی شود، گفت: باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی سرمایه‌گذاری کرد.

برای اعتلای فرهنگ اسلامی در کشور باید سرمایه‌گذاری شود

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خداوند رهبری آگاه و حکیم به ما عنایت کرده که هم راهنمای توانمند و حکیمی و هم واقف بر راه و راه‌ شناس هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌جاری راهکارهای مقاومتی را به مسئولان اعلام کرده‌اند، گفت: ملت و دولت باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در کنار تبیین مشکلات موجود در کشور، راه حل این مشکلات را نیز بیان می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش آمده و تحریم‌های رخ داده امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر روی پای خود نایستیم و نیاز خود را تولید نکنیم دشمنان نه تنها کمکی نمی‌کنند بلکه درصدد گرفتن داشته‌های ما نیز هستند.

صمدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌ها و استعدادهای فراوانی دارد که قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: اگر امروز همه انرژی برای تولید ثروت صرف و از بخش فرهنگ و پرداختن به آن غفلت شود ضربه سنگینی به ما وارد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ نقش بسیار مهمی در رشد و شکوفایی هر جامعه‌ای دارد، افزود: برای تولید ثروت و شکوفایی اقتصاد در یک کشور، ملت باید از روحیه مناسب برخوردار بوده و هم‌افزایی داشته باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توجه به آرمان‌ها و داشتن استقامت و روحیه ایستادگی منشأ فرهنگی دارد، ادامه داد: باید همواره برای اعتلای فرهنگی در کشور تلاش کرد.

صمدی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌دانند که ملت ایران انقلاب سبز حضرت ولی عصر (عج) و انقلاب سرخ عاشورایی را دارند، ابراز داشت: دشمنان همواره برای ملت ایران برنامه‌هایی دارند که ما نیز باید در این زمینه آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران احساس خطر کرده و تاکید دارند که هرگز در زمینه فرهنگ سستی نشود، اذعان داشت: ایشان تاکید دارند که باید به فرهنگ جامعه و فرهنگ جوامع اسلامی پرداخت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی سرمایه‌گذاری کرد، متذکر شد: این امر خود رونق اقتصاد و تولید ثروت را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول