اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفت

مراجعه بیش از 14 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 14 هزار و 342 نفر از هم استانی‌ها و مسافران نوروزی به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کردند.

مراجعه بیش از 14 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود کاظم‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل کتابخانه الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی از اهداف طرح کشیک نوروزی کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروزی بود.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شش کتابخانه استان در شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس و درمیان در قالب طرح کشیک نوروزی در خدمت هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی بودند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروزی، اذعان داشت: در طول این مدت 14 هزار و 342 نفر از هم استانی‌ها و مسافران نوروزی به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کردند.

امانت 8400 کتاب در ایام نوروز

کاظم‌زاده تعداد کتب امانت داده شده توسط کتابخانه‌های عمومی استان در ایام نوروز را بیش از 8 هزار و 400 جلد ذکر کرد و افزود: این تعداد امانت شامل امانت درون کتابخانه‌ای و برون کتابخانه‌ای است.

وی با بیان این‌که کتابخانه عمومی امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) شهرستان طبس بیشترین مراجعه را در بین کتابخانه‌های عمومی استان به خود اختصاص داده است، گفت: در ایام نوروز بیش از 4 هزار و 500 نفر از خدمات این کتابخانه استفاده کرده‌اند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از تعطیلات نوروز به عنوان فرصت مناسبی برای مطالعه و آشتی با کتاب یاد کرد و اذعان داشت: استقبال خوب هم استانی‌ها و مسافران نوروزی از کتابخانه‌های عمومی استان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، نویدبخش توجه بیش از پیش جامعه به فرهنگ است.

انتهای پیام/69017/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول