اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای هفته سوم

3 تیم 9 امتیازی صدرنشین مشترک لیگ دسته اول فوتبال قم شدند

سومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم با جدال نزدیک و صدرنشینی مشترک 3 تیم 9 امتیازی به پایان رسید.

3 تیم 9 امتیازی صدرنشین مشترک لیگ دسته اول فوتبال قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 12 تیم حاضر در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم در سومین هفته این رقابت‌ها 6 بازی حساس برگزار کردند و در نهایت تیم‌هایی که در دو هفته قبل موفق به شکست حریفان خود شده بودند، این هفته پیروز از میدان خارج شدند.

فوتبالیست‌های ایرانجوان، پیروزان نیروگاه و پیام قم که در هفته‌های اول و دوم موفق به عبور از سد حریفان خود شده بودند در هفته سوم نیز توانستند به ترتیب تیم‌های آدلان، افشین و هنگ را مغلوب کرده و همچنان رقابت نزدیک خود را برای قهرمانی ادامه بدهند.

تیم فوتبال ایرانجوان که در دو دیدار قبلی با خط حمله آتشین خود رقبا را از پیش رو برداشته بود در هفته سوم نیز برابر آدلان جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و در یک بازی کاملا یک‌طرفه توانست تیم آدلان را با حساب چهار بر صفر شکست داده و همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

جدی‌ترین تعقیب‌کننده ایرانجوان در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم یعنی تیم پیروزان نیروگاه نیز در هفته سوم به مصاف تیم افشین رفت و همچون دو مسابقه قبل با اختلاف یک گل و این‌بار با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسید.

سومین تیم جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم یعنی تیم پیام نیز در هفته سوم برابر تیم هنگ به میدان رفت و در ادامه بازی‌هایی که با کمترین اختلاف پیروز می‌شود، با یک گل از سد تیم هنگ عبور کرد و به تعقیب ایرانجوان و پیروزان نیروگاه ادامه داد.

تیم فوتبال مبتکر نیز دیگر تیم پیروز هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که توانست با حساب 4 بر یک از سد تیم فوتبال کیان نوین عبور کند و خود را به تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نزدیک‌تر کند.

ارم‌ساز وحدت که در هفته اول پیروز شده بود و در هفته دوم با حساب 7 بر یک به تیم صدرنشین ایرانجوان باخته بود، سومین بازی خود را نیز با شکست پشت سر گذاشت و در رقابت با تیم آریا با یک گل نتیجه را واگذار کرد تا به میانه‌های جدول رده‌بندی برود.

در هفته‌ای که هیچ یک از بازی‌ها با تساوی همراه نبود، تیم فوتبال باقرآباد جعفریه نیز توانست نخستین پیروزی خود را در جدال با تیم افشید کسب کند، این بازی 7 گل دربرداشت و در نهایت فوتبالیست‌های باقرآباد با حساب 4 بر 3 پیروز میدان لقب گرفتند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول