اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان خبر داد

افزایش 27 درصدی میزان تولید پسماند در آبادان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان از افزایش 27 درصدی میزان تولید پسماند در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

افزایش 27 درصدی میزان تولید پسماند در آبادان

جلیل رهبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده در نوروز امسال حجم ورودی پسماندها با 27 درصد افزایش و میانگین تولید روزانه 187 تن روبه‌رو بوده است که با افزایش نیروهای خدماتی و فعالیت‌های مستمر با رضایت‌مندی شهروندان و مسافرین مواجه شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده در خصوص حفظ نظافت و پاکیزگی شهر افزود: این سازمان با توجه به تجربیات سالیان گذشته نسبت به تهیه و توزیع بیش از یک‌هزار و 600 کیلوگرم انواع کیسه‌های زباله بین شهروندان و مسافرین در کمپ‌ها، مدارس و بوستان‌های سطح شهر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان با بیان اینکه یکی از منابع آلودگی در سطح شهر، خودروها هستند، یادآور شد: این سازمان جهت جلوگیری از پرتاب زباله به بیرون توسط سرنشینان خودرو، نسبت به تهیه و توزیع بیش از 16 هزار عدد کیسه زباله‌ پارچه‌ای و بادوام به همراه 30 هزار عدد بروشورهای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اقدام کرد.

وی تصریح کرد: با وجود افزایش تولید زباله در نوروز امسال، میزان زباله‌های دفنی نسبت به سال قبل کاهش یافته که این موضوع به تفکیک زباله‌ها در مبدا تولید و نیز در کارخانه 150 تنی پردازش پسماندها باز می‌گردد که سبب شده زباله‌هایی که به مدفن بهداشتی منتقل می‌شوند کاهش یابد.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ2002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول