اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق خبر داد

ارسال نخستین محموله سیمان صادراتی سیستان و بلوچستان به پاکستان

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: نخستین محموله سیمان صادراتی سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان ارسال شد.

ارسال نخستین محموله سیمان صادراتی سیستان و بلوچستان به پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، سید مصطفی داودی اظهار داشت: پس از ارسال موفقیت آمیز قطارهای باری حامل محموله‌های مختلف به کشورهای همسایه و آسیای میانه این بار نخستین محموله سیمان صادراتی استان با قطار پاکستانی از ایستگاه راه آهن زاهدان بارگیری و به مقصد کویته پاکستان اعزام شد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق با اشاره به راه‎اندازی قطارهای باری بین المللی مانند قطار اکو و قطارهای باری داخلی حامل سیمان، گاز مایع، فرآورده‎های نفتی و غیره در استان، گفت: حمل انواع بار، محصولات تولیدی و کالاهای ترانزیتی تحول بزرگی در منطقه ایجاد خواهد کرد و باعث رشد اقتصادی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: ویژگی حمل و نقل ریلی این امکان را برای صاحبان کالا فراهم می­‌کند تا با بهره­‎‌مندی از ایمنی بالا و جابجایی انبوه بار، بتوانند بدون دغدغه بارهای خود را حمل و به مقصد مورد نظر ارسال کنند.

وی در پایان متذکر شد: این محموله به وزن 500 تن بوسیله 20 واگن مسقف بارگیری و توسط یک رام قطار باری از طریق مرز میرجاوه به کویته پاکستان صادر شد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول