اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی صورت گرفت

کشف 2500 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در کاشمر

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت کاشمر از کشف 2 هزار و 557 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

کشف 2500 کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در کاشمر

مجتبی قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و بازرسان بهداشت محیط در مدت 45 روز اجرای این طرح از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و آب آشامیدنی بازدید کردند.

وی با اشاره به بازدید از یک هزار و 990 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 706 مکان عمومی در شهرستان یادآور شد: انجام 12 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی و 100 مورد نمونه‌برداری میکروبی آب آشامیدنی و یک هزار و 908 مورد کلرسنجی از دیگر اقداماتی است که در این مدت صورت گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت کاشمر با تأکید بر اینکه تمامی افرادی که در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی فعالیت می‌کنند باید کارت بهداشتی داشته باشند؛ ابراز داشت: در این مدت 454 کارت معاینه بهداشتی صادر و 48 مورد متخلف به دادگاه معرفی شده است.

وی با اشاره به کشف 2 هزار و 557 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کاشمر خاطرنشان کرد: در همین راستا با 36 دست‌فروش و دوره‌گرد برخورد شد.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول