اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون پژوهش شورای شهر بوشهر:

تعداد مسافران نوروزی در بوشهر کاهش نداشته است

رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای شهر بوشهر گفت: برخلاف تصور برخی از مردم، تعداد مسافران نوروزی در بوشهر کاهش نداشته و به دلیل روان شدن ترافیک تعداد مسافران نوروزی به خوبی به چشم نمی‌آمد.

تعداد مسافران نوروزی در بوشهر کاهش نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید به امور فرهنگی که تاثیرگذاری آن بیشتر از سایر حوزه‌ها است، اهتمام ویژه داشته باشیم.

تعداد مسافران نوروزی بوشهر در مقایسه با سال قبل کاهش نداشته است

رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورا ادامه داد: در سال‌های گذشته با مشاهده ترافیک شدید در برخی از نقاط شهر عده‌ای تصور می‌کردند که تعداد زیادی مسافر نوروزی به بوشهر آمده در صورتی که در تعطیلات نوروز 93 با ایجاد پارکینگ و کمپ‌های مورد نیاز ترافیک روان‌تر شد.

وی تصریح کرد: با روان‌تر شدن ترافیک این تصور به وجود آمد که امسال تعداد مسافر کمتری به بوشهر سفر کرده است ولی در واقع تعداد مسافران در مقایسه با سال‌های قبل کاهشی نداشته است و این روان‌تر شدن ترافیک در سطح شهر موجب کمتر به چشم آمدن مسافران نوروزی موجود در سطح شهر بوشهر شد.

آسایش ادامه داد: در کمپ مروارید که به عنوان یک کمپ خودگردان در نوار ساحلی دایر شده بود امکاناتی نظیر چادر مستقل برای ایجاد اقامتی وجود نداشت و حتی تعدادی از مسافران از نبود نیروی انتظامی و روشنایی کافی در اطراف این کمپ انتقاد می‌کردند.

وی در ارتباط با انجام کارهای عمرانی نیز اظهار داشت: باید سرعت انجام کارهای عمرانی همانند اسفند ماه باشد تا بتوانیم در سایر ماه‌های سال نیز شاهد ارائه خدمات مطلوب برای رفاه حال شهروندان باشیم.

ضرورت توجه به بافت تجاری در جذب گردشگر

رئیس کمیسیون پژوهش شورای شهر بوشهر ادامه داد: بافت تجاری شهر بوشهر نیز به عنوان یکی از جاذبه‌های شهر بوشهر مورد توجه واقع شود و با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان و مسافرانی که به این خیابان می‌آیند باید در یک برنامه کوتاه مدت بهسازی این خیابان در دستور کار قرار بگیرد.

آسایش افزود: آسیب‌شناسی پارک‌های موجود در سطح شهر باید در دستور کار قرار بگیرد زیرا در برخی از پارک‌ها مولفه‎های ابتدایی نیز وجود ندارد.

تامین روشنایی بزرگراه امام علی (ع)

وی بیان داشت: بزرگراه امام علی (ع) نیز که در ورودی شهر بوشهر قرار گرفته از روشنایی مطلوبی برخوردار نیست و باید دستگاه‌های مربوط در جهت روشنایی این مسیر اقدامات لازم را به انجام برسانند.

اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های شهید بهشتی و امام رضا (ع)

آسایش تصریح کرد: با توجه به جایگاه کنونی اسماعیل تبادار (مدیر بوشهری فرودگاه‌های کشور) باید موضوع اصلاح هندسی سه راه خیابان امام رضا (ع) که در نزدیکی فرودگاه بوشهر واقع شده مورد کارشناسی قرار بگیرد تا بتوانیم با گرفتن بودجه لازم در جهت مطلوب شدن این سه راه اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: انجام اقدامات مورد نیاز در این سه راه می‌تواند حذف چراغ قرمز این مسیر را به همراه داشته باشد که این امر موجب شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کنند را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول