اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی:

2 انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در خراسان شمالی کشف شد

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از کشف 2 انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این استان خبر داد.

2 انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در خراسان شمالی کشف شد

امید جلیلی‌تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه 2 انبار نگهداری کالاهای خوراکی تاریخ مصرف گذشته توسط اطلاعات سپاه استان کشف و ضبط شد، اظهار کرد: قرار بود تا این اقلام در سطح بازار استان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه کالاهای این انبار ضبط شده است، تصریح کرد: به همین منظور پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه با برشمردن مهم‌ترین پرونده‌هایی که در سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: کشف محموله‌های انبه قاچاق از جمله این پرونده‌ها بوده که در محورهای استان توسط اطلاعات سپاه کشف و ضبط و پرونده‌هایی در این راستا تشکیل شد.

وی اظهار کرد: محموله‌های انبه قاچاق پس از کشف و ضبط در سطح استان به قیمت دولتی توزیع و متخلفان به چند 100 میلیون جریمه محکوم شدند.

جلیلی‌تقویان همچنین رسیدگی به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان به ویژه پزشکان متخصص را از دیگر پرونده‌های مورد رسیدگی قرار گرفته در این شعبه عنوان کرد و گفت: در این راستا یک پزشک متخصص زنان به جریمه محکوم و پرونده‌هایی نیز در حال رسیدگی است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان رسیدگی به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان در سال جدید وارد مرحله جدید شود.

انتهای پیام/63002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول