اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات گیلان در نوروز 93

رئیس پلیس گیلان از کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی این استان در نوروز امسال خبر داد.

کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات گیلان در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در نشست انتظامی استان نتایج طرح نوروزی را تشریح کرد.

وی استقرار بیش از 415 واحد گشتی خودرویی، موتوری و پیاده راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی به‌ویژه در نقاط حساس و حادثه‌خیز را از جمله اقدام‌ها برشمرد.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: استقرار این واحدها به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان در حفظ جان و امنیت مسافران و مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی تشکیل قرارگاه نوروزی پلیس به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران از 25 اسفند 92 تا 16 فروردین 93 را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

قائدرحمتی افزود: به‌کارگیری یک‌هزار و27 واحد گشتی خودرویی، موتوری و پیاده در امور انتظامی ترافیکی، اطلاعاتی و نظارتی نشان از عزم پلیس در خدمت مضاعف به مردم داشته است.

وی از بازدید 8 هزار و 794 واحد صنفی توسط پلیس را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در این بازدیدها 50 واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و پلمب شده است.

فرمانده انتظامی گیلان نظارت و کنترل پلیس را بر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مسافر کاشانه‌ها، مراکز اقامتی، پذیرایی، سالن‌های غذاخوری، پایانه‌های مسافری و شناسایی واحدهای اقامتی غیرمجاز ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم گیلان مهمان‌نواز و با فرهنگ هستند، تصریح کرد: ورود یک‌میلیون و 124 هزار و 636 خودرو و 5 میلیون و 644 هزار و 124 مسافر به گیلان نشان از امنیت خوب استان دارد.

قائدرحمتی با بیان اینکه در گیلان از افزایش 9 درصدی ورود خودرو و 16 درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل را در این استان خبر داد.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی به مردم با رویکرد هشدارهای انتظامی به منظور پیشگیری اجتماعی و ارائه اخبار ترافیکی محورهای مواصلاتی استان به طور مستقیم و روزانه از صورت گرفته است.

رئیس پلیس گیلان به کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات در نوروز 93 اشاره کرد و افزود: کاهش تصادفات و تلفات مرهون مشارکت و همکاری مردم با پلیس در راستای تامین امنیت پایدار و مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و شهروندان نوروز امسال را با رعایت قوانین و مقررات سپری کردند و امیدواریم روند کاهش تصادفات تا پایان سال جاری تداوم یابد.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول