اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند حوزه هنری زنجان

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان زنجان از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی علی عبدالحسین‌زاده، هنرمند حوزه هنری در دانشگاه زنجان خبر داد.

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند حوزه هنری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اکبر اماملو، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و به همت حوزه هنری استان زنجان و با مشارکت دانشگاه زنجان از (18 فروردین) سال‌جاری به مدت سه روز در محل سالن نمایشگاهی سهروردی دانشگاه زنجان برپا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: معرفی هنر اصیل خوشنویسی در بین اقشار جامعه و نشر و گسترش این هنر در بین علاقمندان از جمله اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به ورود نرم‌افزارهای کامپیوتری، احساس می‌شود هنر ارزشمند خوشنویسی کم‌کم رو به فراموشی می‌رود، ابراز امیدواری کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها گامی در راستای ایجاد انگیزه و فعالیت بیش از پیش علاقمندان در این عرصه است.

این مسئول ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد عبدالحسین‌زاده از ساعت 9 صبح تا 17 عصر از روز دوشنبه (18 فروردین) به مدت سه روز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

شایان ذکر است، علی عبدالحسین‌زاده، متولد سال 1343 در روستای اندبیل خلخال، فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران در سال 1373 بوده که تاکنون موفق به کسب عنوان‌های مختلف کشوری در خوشنویسی شده است.

کتابت کل قرآن کریم و صحیفه سجادیه به خط ثلث و چاپ اشعار ترکی استاد شهریار به خط نستعلیق از جمله آثار ارزشمند این هنرمند در سال‌های اخیر است.

عبدالحسین‌زاده دارای مدرک فوق ممتاز ثلث از انجمن خوشنویسان ایران است که از سال 89 تا 91 اقدام به کتابت قرآن اقدام کرده است.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول