اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

طرح‌های شورای راهبردی ورزش در البرز اجرایی شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برای اینکه بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در زمینه ورزش داشته باشیم باید هرچه سریع‌تر طرح‌های مربوط به شورای راهبردی ورزش را در البرز اجرایی کنیم.

طرح‌های شورای راهبردی ورزش در البرز اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای راهبردی ورزش و جوانان استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در امر ورزش است لذا باید این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه ورزش باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ورزش در استان البرز باید ارتقا یابد، افزود: توسعه رشته‌های مختلف ورزشی و افزایش جمعیت ورزشکاران در این استان می‌طلبد تا هر‌چه سریع‌تر طرح‌های شورای راهبردی ورزش در استان عملیاتی شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه این طرح از سال 1378 با عنوان کمیته علمی کردن ورزش در اداره تربیت بدنی کرج گذاشته شده بود،‌ ادامه داد: با ایجاد این شورا 7 مدرسه ورزشی در سطح استان ایجاد شده است که تا امروز توانسته‌ایم استعدادهای درخشانی را به ورزش استان البرز معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های استان البرز نزدیکی به پایتخت است که می‌توانیم با استفاده از شاخصه بارز در مسیر توسعه ورزش در استان بهره بگیریم.

گل‌محمدی با توجه بر ضرورت عملیاتی شدن طرح سند چشم‌انداز توسعه ورزش استان گفت: از حدود 9 ماه پیش طرح سند چشم‌انداز توسعه ورزش و جوانان استان البرز در افق 5 ساله توسط کارشناسان اداره کل و اساتید دانشگاه‌های استان شروع شد که تا کنون اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است، اما مسئله‌ای که باید بیش از همه به آن توجه کرد عملیاتی شدن و قابلیت اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول