اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکید کرد

لحاظ کردن منویات رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین بر تلاش این دانشگاه برای لحاظ کردن منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

لحاظ کردن منویات رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز مراسم دید و بازدید نوروزی مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان با ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در محل مصلای نور پردیس این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، ضمن دید و بازدید مرسوم آغاز سال نو، امکان گفت‌وگوی مستقیم و خارج از تشریفات اداری با مدیران ارشد دانشگاه برای میهمانان فراهم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین در این برنامه طی سخنانی اظهار کرد: این دانشگاه در مسیر دستیابی به اهداف و وظایف پیش رو ضمن توجه به اسناد بالادستی به طور ویژه و جدی منویات مقام معظم رهبری را لحاظ می‌کند.

علی‌اکبر زینالو ادامه داد: نامگذاری سال جدید به عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» لزوم توجه و تلاش بیشتر برای انجام وظایف را دوچندان می‌کند که ضرورت این امر در حوزه دانشگاه به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی فرهنگ بیشتر احساس می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در مسیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ایم، عنوان کرد: باید مدیران و کارکنان حوزه درمان، دانشجویان، مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از جمله علوم پزشکی قزوین تلاش خود را برای به ثمر نشاندن این شعار به صورت راهبردی و خارج از حوزه شعار به کار گیرند تا علاوه بر بخش درمان دیگر عرصه‌های جامعه نیز از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

وی همچنین امنیت را ارمغان نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: امنیت و سلامت 2 بال کنار هم هستند و به همین دلیل در این دانشگاه سعی شده است امنیت در کنار سلامت و برعکس اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول