اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

زمینه‌های توسعه اقتصادی و فرهنگی در استان البرز فراهم شود

امام جمعه کرج گفت: مسئولان باید زمینه‌های توسعه اقتصادی و فرهنگی را در استان فراهم کنند.

زمینه‌های توسعه اقتصادی و فرهنگی در استان البرز فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر امروز در نخستین گردهمایی ائمه جمعه با مدیران استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان تحقق شعار امسال است که باید با تلاش دوچندان این مهم را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: مشارکت‌های مردمی و نقش مسئولان در اجرایی شدن بیانات مقام رهبری در سال جاری بسیار اهمیت دارد لذا باید تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده شود.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود 20 فروردین‌ماه سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا و فناوری هسته‌ای را نشانه پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: تحریم‌های اخیر علیه کشورمان نیز از آثار قطع این رابطه است اتفاقی که خود‌اتکایی و استقلال داخلی را رقم زد و باید آن را حفظ کرد.

وی در ادامه به دشمنی‌های مداوم غرب علیه ایران در طول 35 سال اخیر اشاره کرد و افزود: نظام سلطه در طول این مدت انواع دشمنی‌ها را بر ما روا داشته اما موفق نشده است و رهبری معظم انقلاب نیز با توجه به همین موضوع نامگذاری امسال را داشته‌اند.

حسینی‌همدانی در ادامه سخنان خود از مهم‌ترین هجمه‌های دشمنان علیه کشور را استهاله و ایجاد یأس در تداوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این دو هجمه از مهم‌ترین اقدامات دشمنان است که امروز آن را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با استهاله اعتقادات مردم را نشانه گرفته تا مردم در عقاید انقلابی و مسائل اسلامی ضعیف و بی‌تفاوت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان امر فرهنگ باید بیش از هر زمان دیگری آگاهانه و هوشیارانه نسبت به مسائل برخورد کنند و با شناسایی ترفندهای دشمنان، ‌آنان را شکست دهند.

حسینی‌همدانی داشتن بصیرت و آگاهی را در توسعه برنامه‌ها و امور فرهنگی مهم برشمرد و اظهار کرد: از مهم‌ترین ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به کشور، ترویج فرهنگ غربی در کشور است لذا مسئولان و متولیان امر فرهنگ باید بر ضرورت بصیرت‌افزایی نسبت به امور فرهنگی تلاش کنند.

وی گفت: عملکرد منفعلانه و ایجابی ما موجب دامن زدن به این امر خواهد شد بنابراین لازم است که با بصیرت امور فرهنگی را رصد کرده و اهداف آتی دشمن را پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول