اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به جای قطار دو طبقه

قطار اصفهان ـ تهران امشب روی ریل قرار می‌گیرد

بعد از توقف چند ماهه قطار اصفهان ـ تهران به دلیل پاره‌ای از مشکلات، قطار شش تخته پارسی به جای قطار دو طبقه امشب روی ریل قرار می‌گیرد.

قطار اصفهان ـ تهران امشب روی ریل قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل راه آهن استان اصفهان، با اختصاص قطار شش تخته پارسی شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد به مسیر اصفهان ـ تهران و افزایش دو رام قطار به ناوگان مسافری اداره کل راه‌آهن استان اصفهان، با افزایش ظرفیت این ناوگان به تعداد 12 رام، فرصت خدمات‌دهی به متقاضیان سفر با قطار در این مسیر فراهم شد.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان گفت: پیرو درخواست‌های مکرر همشهریان مبنی بر ارتقای بخشی قطار اصفهان ـ تهران، سرویس‌دهی این قطار برای مدتی محدود متوقف شد که با پیگیری جدی این مطالبه، قطار دو طبقه اتوبوسی جدید تندرو صبا در مسیر اصفهان ـ تهران در ایام پیک نوروزی در مسیر قرار گرفت.

حسن ماسوری افزود: این قطار با چهار واگن دو طبقه و ظرفیت هر واگن 108 صندلی از 25 اسفند سال گذشته هر روزه از ساعت 7 صبح از تهران حرکت و در ساعت 13:35 دقیقه وارد ایستگاه اصفهان می‌شد و ساعت 16:10 دقیقه از اصفهان حرکت کرده و ساعت 23:15 دقیقه وارد ایستگاه تهران می‌شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری دست‌اندرکاران و مسئولان راه‌آهن کشور و استان اصفهان و همکاری شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد، سعی شد تا امکان راحتی و آسایش مسافران با توجه به طول مسافت این مسیر فراهم شود و متقاضیان بتوانند در موقع مناسب به کارهای خود رسیدگی کنند، به این دلیل قطار اتوبوسی دو طبقه جای خود را به قطار 6 تخته پارسی داد.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان ارتقابخشی به کیفیت ارائه خدمات به مسافران را از اهم برنامه‌های راه‌آهن و این اداره کل دانست و گفت: این قطار ساخت داخل و دارای 6 سالن 10 کوپه‌ای 6 تخته و یک مولد برق با ظرفیت 360 نفر مسافر هرشب مسیر اصفهان به سمت تهران و بالعکس را طی مدت 7 ساعت می‌پیماید.

وی اضافه کرد: نخستین رام قطار اصفهان ـ تهران ساعت 22:20 دقیقه امشب از ایستگاه تهران به سمت اصفهان حرکت کرده و دومین رام آن ساعت 21:35 دقیقه فردا شب ایستگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

ماسوری با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند بلیت این قطار را با بهای 23 هزار تومان از آژانس‌های فروش بلیت تهیه کنند، اظهار داشت: هدف راه‌آهن استان تکریم و احترام به ارباب رجوع و جلب رضایت مسافران است و در این راستا، مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل و سامانه اطلاع‌رسانی 1539 ارسال کنند.

انتهای پیام/63001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول