اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فروش و خدمات مشترکان توزیع برق سمنان خبر داد

رشد 13 درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان سمنان

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 74 درصد از مشترکان استان سمنان، قبوض برق مصرفی خود را در سال گذشته به صورت الکترونیکی پرداخت کرده‌اند.

رشد 13 درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد غنی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال قبل، بیش از یک میلیون و 800 هزار عدد صورت‌حساب عادی و دیماندی برای مشترکان استان صادر شده است.

وی با بیان این‌که در سال قبل از آن، 61 درصد مشترکان صورت‌حساب‌های برق مصرفی را به صورت غیرحضوری واریز کرده بودند، اظهار داشت: در سال 92، قریب 13 درصد رشد را در این زمینه شاهد بودیم.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفن بانک، تلفن همراه، سامانه پایانه‌های فروش، اینترنت، وب کیوسک، اینترنت و بانک پرداخت صورت گرفته است.

غنی‌پور گفت: امکان پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت هم فراهم شده و مشترکان برق می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت صورت‌حساب خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول