اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

وجود صنایع در البرز زمینه‌های خودکفایی اقتصادی را فراهم کرده است

استاندار البرز گفت: وجود شهرک‌های صنعتی در استان البرز زمینه‌های خودکفایی اقتصادی را در این استان فراهم کرده است.

وجود صنایع در البرز زمینه‌های خودکفایی اقتصادی را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در بازدید از برخی واحدهای صنعتی این استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه استان البرز دارای شهرک‌های صنعتی بی‌شماری است لذا این استان می‌تواند به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کند و سریع‌تر از استان‌های دیگر در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق عمل کنیم باید مشکلات و کمبودها را در این زمینه مرتفع کرده و به توسعه متوازن دست پیدا کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری ابتدای سال 93 در حرم مطهر رضوی نقشه راه دولتمردان و مردم را ترسیم کردند، تأکید کرد: از مهمترین مسائل پیش روی این استان  توجه به دو مسئله مهم «اقتصاد و فرهنگ» در امور جاری است.

طاهری خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم شعار امسال را نیز به تحقق برسانیم چرا که تحقق این مهم نقش اساسی و بسیار مهمی را در توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور دارد.

وی در ادامه سخنان خود ظرفیت‌های البرز را به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور عنوان کرد و گفت: صنایع و مراکز تولیدی متعددی که در جای جای این استان مستقر است، نقش مهمی در خودکفایی داخلی اقتصادی کشور دارد.

استاندار البرز با دعوت از سرمایه‌گذاران در طرح‌های کلان و ملی افزود: تزریق سرمایه در استان از جمله راهبردهای تیم دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی است.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول