اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد

مدیر تولید و بخش خبر صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در آیین معرفی مدیر تولید و پخش خبر مازندران، اظهار داشت:‌ واحد خبر این مرکز خط مقدم در جبهه فرهنگی است.

بهرام حمیدی افزود: خبرنگاران باید با حساسیت خبری بجا و مناسب همزمان با فرهنگ‌سازی، مطالبات به‌حق مردمی را نیز پیگیری کنند.

حمیدی با بیان اینکه خبر مازندران دارای پرسنل زبده و پرتوانی در عرصه اطلاع‌رسانی است، گفت: مازندران با توجه به پیشرو بودن در حوزه کشاورزی، سهیم بودن در عرصه صنعتی، بهره‌مندی از قهرمانان و پهلوانان ورزشی و البته منابع غنی و خدادادی در برگیرنده موضوع‌های فراوانی است که باید با چشمان تیزبین و حساسیت خاص دست‌اندرکاران خبر پیگیری شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از همه همکاران خواست تا همزمان با آغاز سال نو با عزمی محکم و مدیریت وقت و زمان در ارتقا خبر مازندران و اطلاع‌رسانی سریع و دقیق بیش از پیش کوشا باشند.

به گزارش فارس، در این آیین فرج‌الله مهدوی به عنوان مدیر تولید و پخش خبر مازندران معرفی و از خدمات پیام امیری قدردانی شد.

انتهای پیام/86007/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول