اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح بسیج سلامت نوروزی انجام شد

بازرسی از 976 مورد از اماکن و مراکز حساس در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 976 مورد از اماکن و مراکز در 15 روز اول سال بازدید شده که 44 مورد اماکن دارای تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 18 اماکن دارای تخلف بهداشتی پلمپ شدند.

بازرسی از 976 مورد از اماکن و مراکز حساس در همدان

محمدجواد نظری‌پویا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن بیان اهمیت کنترل و نظارت بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در طول سال اظهار داشت: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بازدید از این اماکن و مراکز حساس مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

وی گفت: تعداد 976 مورد از اماکن و مراکز در 15 روز اول سال مورد بازسی قرار گرفت که 44 مورد اماکن دارای تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 18 اماکن دارای تخلف بهداشتی پلمپ شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان اظهار داشت: موارد تعطیلی و پلمب انجام شده مربوط به واحدهای صنفی حساس شامل رستوران و سالن غذاخوری چهار مورد، اغذیه‌فروشی و فست‌فود پنج مورد، سمبوسه و فلافل‌فروشی یک مورد، تهیه غذا و کبابی سه مورد، نانوایی دو مورد، آبمیوه‌فروشی و بستنی‌فروشی نیز سه مورد بوده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا تعداد 14 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی مشکوک انجام و به آزمایشگاه مواد غذایی استان ارسال شد.

نظری‌پویا افزود: بیش از پنج تن مواد غذایی فاقد صلاحیت مصرف از سطح عرضه جمع‌آوری و معدوم شد.

وی افزود: 18 مورد مجتمع‌های خدماتی ـ پذیرایی بین راهی و 69 مورد مدارس و اماکن اسکان مسافرین نوروزی نیز بازدید شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 9 مورد شکایات تلفنی مردمی نیز مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آمد.

وی ابراز داشت: نمونه‌برداری از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی نیز 38 مورد و کلرسنجی از شبکه‌های آبرسانی یک‌هزار و 437 مورد بوده است.

انتهای پیام/89001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول