اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت سبزوار خبر داد

انجام بیش از 3 هزار مورد بازرسی از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از انجام بیش از 3 هزار مورد بازرسی از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی در سطح این شهرستان خبر داد.

انجام بیش از 3 هزار مورد بازرسی از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی

علی امیدبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی که از 15 اسفندماه سال گذشته آغاز شد؛ بیش از 3 هزار و 861 مورد بازرسی از اماکن مختلف توسط بازرسان این اداره صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای این بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین بیش از 113 فقره پرونده به ارزش ریالی 283 میلیون و 744 هزار ریال تشکیل و به مقام قضایی معرفی شدند.

امیدبخش ادامه داد: در طول مدت طرح نیز گشت‌های مشترکی با بازرسان اتاق اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، شبکه دامپزشکی، مرکز بهداشت و واحد اماکن نیروی انتظامی اجرا شد.

وی از فعالیت شبانه‌روزی سامانه 124 این اداره در طول طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 625 مورد تماس نیز با این سامانه گرفته شده که در اسرع وقت به آنها رسیدگی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این اداره در آستانه آغاز طرح نظارت نوروزی نیز گفت: اجرای طرح تنظیم بازار، برگزاری نمایشگاه بهاره با بیش از 200 غرفه، اجرای طرح نظارتی، توزیع میوه شب عید و ... از جمله فعالیت‌های ما در آستانه نوروز بوده است.

انتهای پیام/2202/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول