اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان خبر داد

بازسازی زمین‌های ورزش روستاهای دهگلان

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان از بازسازی زمین‌های ورزش روستاهای این شهرستان خبر داد.

بازسازی زمین‌های ورزش روستاهای دهگلان

ابوالفضل صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار داشت: بازسازی زمین‌های ورزشی روستاهای شهرستان دهگلان را از روستاهای سرنجیانه، گردمیران علیا و سلسله شروع کرده‌ایم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان افزود: این طرح از پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان بوده است.

وی به اعتبار این طرح‌ اشاره کرد و گفت: برای بازسازی زمین‌های ورزشی روستاهای سرنجیانه، گردمیران علیا و سلسله اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان هزینه می‌شود.

صادقی با بیان اینکه کار نقشه‌برداری‌ این زمین‌ها انجام شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم با اینگونه طرح‌ها گام‌‌های بلندی برای توسعه بیش از پیش ورزش در روستاهای این شهرستان برداشته شود.

به گفته وی، ورزشکاران دهگلانی با وجود مشکلات فراوان هر ساله مدال‌های رنگارنگی را در کارنامه خود به خصوص در رشته‌های کاراته و کشتی ثبت می‌کنند.

صادقی ضمن اشاره به استعدادهای خوب ورزشی در روستاهای دهگلان، افزود: روستاهای دهگلان استعداد و ظرفیت مناسب را برای سرمایه‌گذاری در بخش ورزش دارا هستند.

وی به ظرفیت مناسب ورزش در دهگلان اشاره کرد و گفت: اگر مشکل سرانه و فضای ورزشی دهگلان حل شود بقیه مشکلات کمرنگ‌تر خواهند شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان شهرستانی از این حوزه ضروری است و پشتیبانی سازمان‌های مربوطه زمینه شکوفایی هرچه بیشتر آن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/79019/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول