اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال آغاز می‌شود

ساخت مهدیه کرمانشاه با بودجه یک میلیارد تومانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد تومان در بودجه 93 شهرداری کرمانشاه برای ساخت مهدیه کرمانشاه تخصیص پیدا کرده، گفت: ساخت مهدیه کرمانشاه امسال آغاز می‌شود.

ساخت مهدیه کرمانشاه با بودجه یک میلیارد تومانی

جواد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ساخت مهدیه شهر کرمانشاه سال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه مصوب شد.

جعفری وجود چنین مکانی برای برگزاری مراسمات معنوی و مذهبی در شهر کرمانشاه را لازم و ضروری برشمرد و گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، مقرر شد شهرداری کرمانشاه برای اجرای این امر مهم پیش‌قدم شود.

وی با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه با وجود مردمان متدین و مذهبی، از داشتن چنین مکانی محروم است، بیان داشت: مبلغ یک میلیارد تومان در بودجه 93 شهرداری کرمانشاه برای ساخت مهدیه کرمانشاه تخصیص پیدا کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه منتظر مشخص شدن مکان ساخت مهدیه هستیم، ابراز داشت: مهدیه کرمانشاه باید در محل مناسبی از شهر باشد که عموم مردم به‌راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

این مسئول حداقل زمین مورد نیاز برای ساخت مهدیه کرمانشاه را یک‌هزار متر عنوان کرد و متذکر شد: ساخت این مکان به‌صورت یک مجتمع چند طبقه خواهد بود که حداقل گنجایش سه هزار نفر را داشته باشد.

جعفری از برنامه‌ریزی برای اداره این مجتمع فرهنگی مذهبی به‌صورت هیئت امنایی خبر داد و یادآور شد: تصمیم ما بر این است که مهدیه کرمانشاه تا حد ممکن مناسب و در شان مردم کرمانشاه ساخته شود و ساخت آن در سال‌جاری به‌طور حتمی آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه از دیرباز به تدین و اعتقاد به مسائل مذهبی و دینی شهرت داشته‌اند و وجود چنین مکانی به برگزاری باشکوه‌تر مراسمات مذهبی و معنوی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول