اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 تن انواع مخدر کشف شد

دستگیری 9 هزار نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان‌شرقی

رئیس پلیس مبازه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در سال 92 بیش از سه تن انواع موادمخدر کشف و 9 هزار و 464 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری 9 هزار نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1392 مجموع سه تن و 412 کیلو و 369 گرم انواع موادمخدر توسط پلیس‌های مبارزه با موادمخدر استان کشف شده است که شامل هروئین، شیشه، تریاک، حشیش و سوخته و شیره و گراس بوده است.

وی افزود: در این مدت 9 هزار و 646 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب 7 هزار و 828 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده است که میزان دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

باغبان اضافه کرد: از این تعداد 193 نفر تحت عنوان قاچاقچی می‌باشند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش را نشان می‌دهد و همچنین از این 2 هزار و 378 نفر توزیع کننده، یک هزار و 409 نفر به عنوان حمل کننده هستند.

وی افزود: یگان‌های عملیاتی در مرکز مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌های تابعه در اسفند ماه سال‌جاری 6 هزار و 865 مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

باغبان طرح‌های پلیس مبارزه با موادمخدر استان در طول سال گذشته را اجرای طرح نجات در کلانشهر تبریز، مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (طرح پاکسازی) بیان کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول